چسب دو طرفه نخ دار

توضیحات:

چسب نواری دو طرفه شبکه یا Scrim، نوعی چسب است که دارای چسب در هر دو طرف و یک شبکه تقویت کننده در میانه است. چسب های شبکه شامل بافت نخی از جنس پلی استر به صورت تار و پود و چسب آکرلیک می باشند که از آنها می توان در صنایع مختلف جهت لمینه کردن روی سطوح مختلف استفاده کرد. قدرت چسبندگی بالا و انعطاف پذیر بودن آن باعث می شود تا از آن در صنایع مختلف استفاده فراوان گردد.

 

ساختار چسب:

لایه حامل (Carrier Layer): در میانه لایه‌های چسب، یک لایه نازک از بافت شبکه‌ای وجود دارد. این بافت معمولاً از جنس پلی استر ساخته شده است. این بافت به چسب قدرت و ثبات می‌دهد و باعث می‌شود که چسب در دماهای بالا نیز شکل خود را حفظ کند.
چسب(Adhesive): چسب استفاده شده معمولا از نوع اکریلیک می باشد.
لاینر آزادکننده(Release Liner): معمولا از جنس کاغذ سیلیکون با رنگ خردلی می باشد.

چسب دوطرفه مسلح نخ دار

ویژگی های فنی چسب:

دما: چسب دو طرفه شبکه برای مدت کوتاه (دقایق، ساعات) تا دمای ۹۳درجه سانتی گراد، برای دوره های طولانی تر (روزها، هفته ها) تا ۶۶درجه سانتی گراد و دمای پایین ترین خدماتی که این چسب می تواند ارائه دهد −۴۰درجه سانتی گراد است.
رطوبت: رطوبت بالا تأثیر کمی بر عملکرد چسب دارد.
اشعه UV: چسب دو طرفه شبکه مقاومت بالایی در برابر اشعه UV دارد و با توجه به اینکه این نوع چسب حتی به سطوح سختی مانند فوم ها، فیلم های PE و PP می چسبد برای استفاده در محیط های بیرونی بسیار مناسب است.
قدرت چسبندگی: قدرت چسبندگی این چسب به استیل ۱۰۹ اونس بر اینچ است که به آن اجازه می‌دهد تا به سطوح مختلفی چسبیده باقی بماند.

 

بازارها و کاربردهای چسب:

خودروسازی: این چسب می‌تواند برای وصل کردن تزئینات داخلی مانند پنل‌های کنترل فرمان، تریم‌های داشبورد، پلاک های نام، و غیره استفاده شود.
صنعت ساختمان: کاربرد عمده این چسب در ساختمان برای پیوند دو سطح به یکدیگر می باشد. برای مثال، در گچ کاری دیوارها، از این نوع چسب برای ایجاد پیوند محکم و جلوگیری از ترک خوردگی استفاده می‌شود. همچنین برای پوشاندن درزها در ممبران های سقف، عایق بندی پانل ها در واحدهای سردخانه، یا عایق بندی لوله ها در سیستم های لوله کشی استفاده می شود. هچنین چسب شبکه برای درزگیری لوله های HVAC و تعمیر پارگی ها در مواد عایق استفاده می شود. چسب شبکه برای ایجاد عایق صوتی در مواد مختلف مانند چوب، پلاستیک، فلز و غیره نیز استفاده می شود. این چسب برای لمینیت کردن مواد مختلف مانند قرنیزها، کفپوش های مختلف، پله ها و فوم های مختلف نیز استفاده می شود.
فرش و موکت: چسب شبکه برای تقویت فرش و موکت ها استفاده می شود.
چاپ و تبلیغات: در صنعت چاپ این چسب می‌تواند برای اتصال قطعات چاپ شده مانند استندهای تبلیغاتی و سرلاین های فروشگاهی استفاده شود.
بسته بندی: از این چسب نواری برای اتصال قطعات بسته بندی مانند انواع اتصال اجزای سازنده گونی ها به یکدیگر استفاده می شود.
هوافضا: چسب دو طرفه شبکه می‌تواند برای پیوند قطعات داخلی و عناصر ساختاری هواپیما و فضاپیما استفاده شود.
فیلترها: از این چسب برای اتصال قطعات مختلف در ساخت انواع فیلترهای تصفیه آب و هوا استفاده می شود.
چوب: از این چسب  برای وصل کردن قطعات چوبی در فرآیندهای تولید استفاده می شود.

رول چسب دوطرفه نخ دار شبکه

برای خرید این محصول با بهترین قیمت روی سبد خرید کلیک کنید فروشگاه بونو

 

 

پیام بگذارید