چسب دوطرفه ژله ای شفاف

توضیحات:

چسب دو طرفه ژله‌ ای که در رنگ های شفاف، تیره و سفید موجود بوده یک چسب با عملکرد بالا است و کریر آن از جنس اکریلیک کشسان و چسب اکریلیک می باشد. خاصیت جذب ارتعاشات و شوک های مکانیکی از ویژگی های این چسب ها می باشد که در صنایع خودرو سازی، الکترونیک و غیره کاربرد فراوان دارند. این چسب فشار حساس بسیار قوی است و برای استفاده به عنوان راه حل اتصال دائمی در طیف وسیعی از کاربردها طراحی شده است.

 

ساختار چسب:

لایه حامل (Carrier Layer): این لایه از فوم اکریلیک با چگالی بالا ساخته شده است.
چسب(Adhesive): این لایه از چسب اکریلیک حساس به فشار (PSA) ساخته شده است. اکریلیک رایج ترین ماده برای لایه چسب است زیرا قدرت چسبندگی بالا، مقاومت در برابر حرارت و حلال ها را دارا می باشد.
لاینر آزادکننده(Release Liner): معمولا از فیلم پلاستیکی قرمز رنگ در این نوع چسب به عنوان روکش استفاده می شود. اما لاینرهای کاغذ سیلیکون و رنگ های مختلف دیگر هم وجود دارد.

 

ویژگی های فنی چسب:

مقاومت در برابر دما: چسب دو طرفه ژله‌ ای می تواند محدوده دمایی از -۴۰ درجه سانتیگراد تا ۱۲۰ درجه سانتیگراد (و در برخی موارد تا ۱۵۰ درجه سانتیگراد) بدون توجه به عملکرد تحمل کند.
مقاومت در برابر رطوبت: این چسب مقاوم در برابر رطوبت است. این چسب می‌تواند در محیط‌های با رطوبت بالا کار کند و عملکرد خود را حفظ کند.
مقاومت در برابر UV: برخی از انواع فوم های اکریلیک در برابر اشعه UV مقاوم هستند و می توانند برای استفاده در فضای باز بدون تغییر رنگ یا تخریب مناسب باشند.
مقاومت در برابر مواد شیمیایی: فوم اکریلیک در برابر مواد مختلف از حلال ها، از جمله آب، الکل، بنزین و روغن ها مقاوم است.
این ویژگی این نوار چسب را برای استفاده در محیط های مواد شیمیایی مناسب می کند.
مقاومت برشی: فوم اکریلیک مقاومت برشی بالایی دارد، به این معنی که می تواند در برابر نیروهای جانبی قوی مقاومت کند. این ویژگی این نوار چسب را برای استفاده در کاربردهایی که در معرض تنش و فشار هستند، مانند آویزان کردن تابلوها و آیینه ها، مناسب می کند.
مقاومت در برابر انبساط و انقباض: این چسب در برابر تغییر دما شکل خود را به خوبی حفظ می کند. این ویژگی این نوار چسب را برای استفاده در کاربردهایی مانند نصب قطعات دقیق، مناسب می‌کند.

چسب دو طرفه شفاف

بازارها و کاربردهای چسب:

خودروسازی: این چسب برای نصب بال عقب خودرو، لوگو، سنسور دنده عقب، سانروف، آنتن کوسه‌ای و چارچوب پنجره استفاده می‌شود. همچنین از این چسب برای نصب دیگر قطعات داخلی و خارجی خودرو، مانند تزئینات، آینه ها و نشان ها، وصل کردن عایق ها و نوارهای آب بندی، نصب شیشه ها و چراغ ها و مونتاژ قطعات الکترونیکی استفاده می شود.
ساختمان: چسب دو طرفه ژله‌ ای برای برنامه‌های مهر و موم در درب‌ها، پنجره‌ها، محافظ‌ها و دریچه‌ها، برنامه‌های نصب در پنجره‌ها، درب‌ها، آسانسورها، دکوراسیون داخلی و مبلمان استفاده می‌شود.
الکترونیک: وصل کردن قطعات الکترونیکی به بردهای مدار، پیوند صفحه نمایش لمسی به قاب گوشی های هوشمند و تبلت ها، اتصال ماژول های دوربین، عایق بندی و محافظت از قطعات الکترونیکی از موارد مصرف این چسب در صنعت الکترونیک می باشد.
چاپ و تبلیغات: از این چسب برای نصب علائم و تابلوها، تثبیت پوسترها و بنر ها، ساخت نمایشگرهای تبلیغاتی و صحافی کتاب ها و مجلات استفاده می شود.
لوازم خانگی: چسب دو طرفه ژله‌ ای برای نصب نمایشگر، لوگو یا تزئینات استفاده می‌شود.
پره های بادی: این چسب برای آماده‌سازی قالب برای پره‌های باد استفاده می‌شود.

چسب دو طرفه ژله ای

برای خرید این محصول با بهترین قیمت روی سبد خرید کلیک کنید فروشگاه بونو

پیام بگذارید